Úspěch se dostavil dřív, než jste ho původně čekal

Oreklamních dárcích jste se dozvěděl zcela náhodou. Absolvoval jste jedno nudné školení na zcela odlišné téma a vedle Vás si sedl jeden úžasný člověk, který se marketingu a propagaci věnoval doopravdy celý život. Na druhou část školení jste už ani nešel a zamluvil jste si konzultaci s profesionálem na marketing. Vyplatila se to. Požadovaný úspěch se dostavil tak rychle, že jste byl až zaskočen.

Podcenil jste vše a nyní se divíte, že se Vám nedaří

O reklamních dárcích již nyní víte naprosto vše. Jste nadšený, že jste tento úžasný marketingový nástroj objevil. Nyní již víte, že jste podcenil naprosto vše. Když jste Vaše podnikání rozjížděl, propagaci jste vůbec neřešil. Byla to velká chyba. Měl jste hodně velké štěstí, že vše fungovalo i bez tohoto pomocníka.